هرساله تعداد ایرانیانی که برای اقامت، تحصیل یا تجارت کشور استرالیا را انتخاب می کنند در حال افزایش است. کالاهایی که طبق قوانین حمل بار هوایی جزء کالاهای خطرناک می باشند ، تحت شرایط و قوانین خاص بین المللی بسته بندی می شوند . اگر قصد ارسال هوایی کالاهای خطرناک را دارید بهتر است قبل از ارسال با مشاورین آرامیس کارگو تماس بگیرید . لذا شرکت راه سان کالا توانسته است جایگاه والایی در همکاری با شرکت‌های صادر کننده محصولات کشاورزی، صنایع دستی، فرش و همچنین در بین مسافرین و مهاجرین عزیز کسب نماید. خدمات ارسال بار هوایی راه سان کالا با توجه به اینکه دارای نمایندگی و همکاری تنگاتنگی با ایرلاین‌های بین المللی داخلی و خارجی بوده، این امکان را به وجود می‌آورد تا با کمترین قیمت و هزینه، دسترسی مشتریان گرامی را به دهکده جهانی به وجود آورد. این پرواز صرفا برای جا به جایی مسافرین استو در برنامه ی زمانی، هزینه بلیط و شرایط سنی با پرواز چارتر تفاوت دارد .
 
 
به این ترتیب می توان با خیال آسوده در زمان مقرر بار خود را در فرودگاه کشور مقصد تحویل گرفت. افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند، شهرهای مختلفی رل به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند.در حال حاضر از بزرگترین و مهاجرپذیرترین شهرهای استرالیا می توان سیدنی، ملبورن، آدلاید، بریزبین، پرت و…را نام برد . هزینه ی فریت بار به هر یک از این شهرها متفاوت است.این تفاوت هزینه به علت فاضله یزیاد شهرهای استرالیا از یکدیگر است.
 
 
اگر قصد مهاجرت به یکی از کشورهای خارجی را دارید، مطمئنا تعیین تکلیف لوازم منزل از موضوعاتی است که فکر شما را درگیر خود می کند. برای فریت بار لوازم دانشجویی کافیست با کارشناسان دوره دیده و متخصص شرکت هیرا تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای بازدید و برآورد هزینه ارسال بار هوایی در محل شما حاضر شوند و مشاوره لازم در اختیار شما قرار دهند. پرسنل شرکت هیرا بسته بندی تخصصی کتب درسی ، البسه و دیگر لوازم شخصی شما را در سریعترین زمان و در محل انجام خواهند داد. حمل بار تا فرودگاه ، انجام امور گمرکی و صدور بارنامه همگی بر عهده شرکت هیرا می باشد. دسته دیگری از بارها، کالاهای تجاری هستند که عموما به آن‌ها بار کانتینری می‌گویند و می‌توانند فضای زیادی از هواپیما را اشغال کنند. برای محاسبه نرخ کارگو و هزینه ارسال بار هوایی برای کالاهای تجاری، باید وزن حجمی بار محاسبه شود.
 
 
تمامی بارهای ارسالی شما از فرودگاه امام توسط ما با بارنامه رسمی و قیمت رسمی اعلام شده توسط شرکت های هواپیمایی صورت میگیرد. مرحله سوم بارگیری و حمل اثاثیه به فرودگاه است که کارهای گمرکی و تشریفات فرودگاهی انجام شود .امر بارگیری نیز با دقت کامل و با تجهیزات دقیق انجام می گیرد تا هیچ گونه آسیبی به بار مسافری وارد نشود. مرحله دوم تمامی لوازم برای اینکه همه بار مسافر بصورت یکپارچه باشد بر روی پالت پلاستیکی پک می شود و با استفاده از تسمه های نگهدارنده محکم می شود . ضمنا”انجام امور گمرکی به زمانی در حدود ۳ ساعت نیاز دارد بهتر است مسافرین و صاحبان کالا در فرصتی مناسب با دفاتر فریت بار تماس گرفته و هماهنگی لازم را انجام دهند تا کارشناسان فریت بار بتوانند به راحتی امور مربوط به فریت بار مسافر را انجام دهند. بعد از صدور بارنامه مشتری باید با شرکت تسویه حساب کند که بعد از واریز مبلغ بار به مقصد ارسال می شود. پادمیرا راه متخصص ارسال بار به استرالیا ، ارسال بار به آلمان ، ارسال بار به آمریکا و ارسال بار به کانادا و تمام نقاط دنیا می باشد.
 
 
بارها چند روزه به فرودگاه مقصد می‌رسند؟اصولا ارسال بار به صورت هوایی بین ۳ الی ۴ روز زمان می برد تا به فرودگاه مقصد برسد. هنگام محاسبه هزینه کرایه حمل، ما بین وزن حقیقی کل بسته ها و وزن حجمی تمام بسته ها ؛ هر کدام که بیشتر باشد بعنوان وزن بارنامه مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به یادآوری است که وزن حقیقی کل بسته ها نسبت به وزن حجمی کل بسته ها مورد مقایسه قرار می‌گیرد.